Totalul afișărilor de pagină

duminică, 21 martie 2010

douazecisiunumartie.

De dimineata toti meteorologii anuntatu vreme buna asa ca hop si noi pe coclauri.Bestia mica si rosie(asa-i zice tacsu`) din poza e a lui domnu asta cu  buruiana.Normal ca eu Scribul sunt mai de fiecare data in spatele aparatului de pozat sau apar cu spatele in poze,se pare ca sunt rarut prin imagini,dar nici nu sunt super fotogenic.Pomii inca nu dau semne de primavara,nu stiu cum este in alte parti dar pe meleagurile noastre  frigul nu sa dus in totalitate,balconul e inca amortit,padurea la fel,unde na batul soarele e mocirla .Tura nu a fost foarte lunga azi,am avut si personal feminin cu noi asa ca am facut mai mult o plimbare,Flo a luat trei carpeni cred si eu o mana de pamat sa schimb fucsiile de pe balcon.Mai jos il vedem pe Flo cu clestele in actiune.



Asta e un obiect nou din inventarul  nostru la iesirile mai departate .


Pe asta am puso ca sa vada lumea ca domnu`  Flo  a cumparat tarnacop de jucarie :)


Un comentariu:

  1. Pe undeva, e mai bine ca nu s-a dus inca frigul. S-a prelungit sezonul de recoltare in felul asta.
    Frumoase accesoriile! Si albastreala aia pe roti, si tarnacopul. Sa le stapaniti sanatosi si cu spor!

    RăspundețiȘtergere