Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 6 martie 2010

Sa Revenim...!


E inceput de an, inceput pentru buruieni ca daca e sa ne luam dupa luni au trecut deja doua. Azi imi propusesem sa merg pe la padure sa trag vr-o 2-3 poze cu 2-3 muguri de pe la 2-3  copaci dar uite ca in loc sa dea coltu` printre ramuri,dau coltu` mugurii pe frigul ce a revenit la noi.Traim in tara dracului,acum 3 zile 14 grade cu soare frumos,cu planuri de padure pe weekend,o slana fripta si acum 1 grad cu zapada flescaita si mocirla cat china.

Si cum tovarasul de drumetie este plecat (nu ti-ar fi rusine maaaa) in tari streine nam decat sa ma apuc sa mai dau cu butonul aici ca tare de mult n-am dat.!

A trecut o iarna tampita cu calduri ciudate de au dat mugurii pe balcon,apoi cu minus multe grade de tot ce a inmugurit a crapat si parca nu mai da semne de viata.....nu ca as dori sa vad cum se sparg mugurii dar mie tama ca din toate buruienile a scapat doar un artar gros cat un deget care a demonstrat acum o saptamana ca are doi mugurei.El a si fost singurul care a primit un ghiveci mai mare si ceva atentie in plus,restul daca se mai trezesc e bine daca nu iar e bine.....au pierdut si  altii asa ca am invatat sa nu ma necajesc.

Duminica trecuta am schimbat cate ceva pe la Flo pe balcon,dupa cum spuneam ne pregateam de primavara. Se vede  in poza de mai sus,e  carpenul lui Flo care sa plictisit de galeta de lavabila in care era si a cerut un vas mai dragutz si on bolovan pe care sa isi trezeasca mugurii imediat ce vine caldurica si se schimba ceasul.!

Ar mai fi cateva poze de aratat,nu-s foarte spectaculosi copaceii dar timpul i ajuta sa devina.

Dac vreti le gasiti:

http://s259.photobucket.com/albums/hh298/DracuMic/doi-zero-unu-zero/






2 comentarii:

  1. A dat Domnul sa mai scrieti si voi pe-aici? Ca mi-am rupt gatul cat m-am uitat degeaba...
    Felicitari celui care "a gandit" carpenul, iar cel ce l-a lucrat sa dea o bere ca sa nu-i crape vreo ramura! Daca n-are bere, merge si-o horinca ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ar mai trai Brancusi sa-i faca o statuie ganditorului ah ce bogatie ar mai avea nepotii lui peste 50 de ani.....pana atunci ne multumim doar cu horinca si slanina aia mult asteptata la padure.!

    RăspundețiȘtergere