Totalul afișărilor de pagină

luni, 2 martie 2009

Am fost la Padure.!


Da..duminica se intampla asta,adica ieri 01.03.2009.

In loc sa cautam martisoare bine-nteles ca noi ca doi oameni normali ce suntem am cautat buruieni cum  spun ele femeile :).

Si am gasit,eu unul m-am dus nu neaparat sa gasesc ceva,mai mult ca sa ies din casa pe asa o vreme buna.

Am taiat cativa carpeni tineri care arata promitator, 2-3 paducei mai seriosi ca deh "tre sa invatam sa lucram cu dinastia mai grosi" si am scos primul candidat la functia de pre-bonsai din anul asta. E vorba de un pin,inca nu stiu din ce subspecie face parte dar asta e prea putin important pentru noi,important e sa treaca peste transplantare si sa creasca mare si frumos.!


In prim plan pinul iar ca baza de culoare in fundal subsemnatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu