Totalul afișărilor de pagină

duminică, 22 martie 2009

Tarnita cu ale ei paduri.!

Parca vine primavara,azi a fost destul de bine,caldut si senin.Si ca sa nu stam iarasi in casa la ideea soferitei de mai jos am plecat la Tarnita,pentru cei care nu stiu Tarnita este lacul de acumulare de unde bea Clujul apa de la robinet.E un lac intins pe vre-o 8 km si o suprafata de vre-o 215 hectare de luciu de apa.Si aici am avut ce gasi,eu unul plecasem cu gandul sa aduc un mesteacan acasa,dar nu am prea gasit si atunci ne-am oprit la fagi.Sunt deja trei bucati plantate in gradina la Flo dar nu am poze asa ca il las pe el sa le faca si sa le puna aici.!E foarte ciudat fata de padurea noastra de aici de langa blocuri fiindca se pare ca au frunze mai mici,si sunt usor de scos.!



                  Eu sub un fag de pe vremea lui Stefan cel Mare

             Soferul de serviciu.Cu norma intreaga!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu