Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 martie 2009

Incediu Provocat.!


 Ca deobicei duminica ne facem timp sa iesim la padure,azi am mai luat inca un curios intr-ale bonsailor cu noi.Se pare ca  il prinde microbul si pe el,spune ca duminica viitoare face orice sa-si duca  ceva acasa :).

Da,dar azi am descoperit si dezastrul care mi-a  bagat durere in suflet.Anul trecut am taiat un Paducel interesant pentru a-l scoate in primavara asta,e prima data cand l-am vizitat dar cred ca l-am vizitat degeaba.Niste nebuni au dat foc la poienita unde era,da,dar a luat foc si padurea.De ce trebuie sa fim noi romanii un popor asa de  inapoiat incat sa facem asemenea lucruri? Paducelul meu se pare ca va mai sta inca un an daca nu cumva vor trece si cu tractorul peste el. E dureros sa vezi ce este acolo,o gramada de meri padureti,carpeni,paducei si fagi tineri care ar fi avut potential,au toti muguri arsi de foc.! Si ce bine incepuse sa se dezvolte paducelul meu. 





 

2 comentarii:

  1. se mai intampla Ovidiu, si asemenea dezastre, dar nu cred ca copaceii au fost chiar atat de tare afectati, poate ca acest rand de muguri s-au dus dar daca copaceii nu au patit nimic la radacini vor inmugurii din nou,desigur ca unele crengi vor fi moarte, dar copaceii in general au supravietuit, nu uita acesti copacei sunt in salbaticie, genetic sunt formati deja pentru asemenea focuri, e foc de iarba uscata, valvataie mare dar trece repede fara sa faca pagube mari.
    Dar totusi dezaprob nebunii care fac asa ceva, nu sunt normali la cap. Oameni buni, daca fumati in padurea uscata stingeti tigara sau de calcaiele pantofului sau de un trunchi de copac(sa nu zic in palma).
    Vasile

    RăspundețiȘtergere
  2. Ove, eu credeam ca numai in zona noastra, a ”ragatzenilor” se intampla d-astea (sau, mai concret pe zona bucurestenilor, a ”Miticilor”, cum spun unii...).
    Dac-o vrea D-zeu, paducelul tau o va duce si in continuare...
    Problema e ca nu stii intotdeauna ce vrea D-zeu!

    Lasand focul la o parte, azi m-am vazut cu Flo! Multumesc pentru sarma, dar rau imi pare ca nu ai fost si tu!
    Stiu c-o sa zici ca ”Lasa mai nea Cornele ca ne-om vedea la Cluj!” :). Ne-om vedea, e-adevarat, dar mi-ar fi placut sa ne vedem si la ”bucale”...:).

    RăspundețiȘtergere